Alltid trevligt när det går uppåt

image525Ja det är alltid trevligt att se att det blir fler läsare på min blogg. Eller det går visserligen uppochner men ändå så är det väl många i mina ögon. Så trevligt, bara tråkigt att inte de som läser min blogg kommenterar då skulle det bli ännu trevligare men men. Det är väl läsare som är roligast. Nyss har man då sett CSI Miami som vanligt så är på kvällskvisten, nu ber jag om massage av Sven men det funkar inte så bra. Får väl fråga ett tag till.

Förresten jag fick min skiva idag med Hoffmaestro
, den var mycket bra. Eller har väl inte lyssnat så mycket som jag trodde att jag skulle göra men det kommer det kommer. Snart blir det sängen ska bara skicka mitt arbete till hotmail så jag kan jobba med det imorgon på lektionen. Annars så ska ni sova så gott!

Såg också första avsnittet av LA inc då det är Kat från Miami inc som sköter programet och det är hennes tatuerings"affär". Var väl helt okej, men jag visste verkligen inte att Kat blev sparkad från Miami inc. Så det kan gå.
GODNATT PÅ ER

Kommentarer
Postat av: BarbieMamman

Hur gick det med massagen? :-)
undrar BarbieMamman

2008-01-29 @ 10:27:26
URL: http://blackmagic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0