Alltså jag blir less

image464Jag måste verkligen ordna mig en header och en fin design för jag är inte nöjd när jag kommer in på min blogg. Det funkar inte längre! Jag får panik, jag kan verkligen inte heller måste typ verkligen lägga ner en hel vecka på detta om något ska hända. Det är så mycket göra. Min kompis har det bästa programet som finns men det går inte att ladda hem, plus att hon inte vet vars skivan är så man kan installera det. Som suger! Så jag måste typ lära mig photoshop som jag inte är riktigt taggad på  men men vi får väl se.

Jag gör härmed en deal med mig själv att jag ska ha gjort en header innan Februari är slut. 

Kommentarer
Postat av: naken

svar: jag använder paint :)

2008-01-05 @ 19:58:06
URL: http://Majdas.blogg.se
Postat av: Maya

men tack vad glad jag blir, verkligen :)
ne visst skulle de inte vara dumt att åka utomlands inte

2008-01-06 @ 03:14:41
URL: http://Mayagunnarsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0