Bastat!

image506Var ett tag sen man bastade, så nu blev det av. Hemma hos Sven, det var mycket härligt. Så det blir nog igen någon gång! :)
Nu blir det filmen Disturbia, med något gott till hoppas jag på, vi får väl se. Imorgon är det öppet hus på skolan min, och jag ska vara med i en preview på Musikalen som jag ska vara med på och premiären är v.11. Jävligt kort tid dit är det, är verkligen stressad. Plus att man har 74 repliker att lära in sig på plus 3 sånger så jag har det jag ska göra de närmaste veckorna. Men det ska bli roligt, det är bra grupp och så. Så det ska nog gå bra. Hoppas bara det går bra imorgon...

Sov så gott !

Kommentarer
Postat av: Karin

Kan du fixa biljetter till premiären? Jag och Andréas vill gå!!

2008-01-19 @ 16:06:37
URL: http://www.malici.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0