Beroende framkallande

Ja nu ligger jag här i sängen och ser mitt program CSI Miami som går varje kväll vid 23.25. Verkligen beroende framkallande jag skulle verkligen inte sitta vaken nu om det inte gick något bra på tv, som CSI. Jag måste typ se det varje kväll, igår så råkade jag somna när jag såg det men det var inte meningen det var kanske bara för att jag va så trött. Det är jobbigt med beroende framkallande saker det tar tid att sluta. Vet inte vad jag mer är beroende på men när jag gör så skriver jag en lista.

Nu till någon rolig nyhet, om ni har följt denna blogg så har ni kanske sett något inlägg om en grupp som heter Hoffmaestro. De har nu gjort en skiva (längtat efter) så jag har skickat efter den nu på CDON.com. Kostade 129;- plus att frakten är gratis om man har csn-kort. Så den skivan får jag väl nästa vecka. Oj vad det ska lyssnas.
Jag bjuder på en ballad till er nu innan ni ska somna, låten är av:
Hoffmaestro & Chraa feat Melo - I'm not leaving now
Filmsnuttarna som ni ser lite då och då är från filmen Stockholm Boogie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0