Citron och Lakrits glass

image508För ett tag sen så smakade jag Citron och Lakrtis glass, som är en nyhet från SIA glass. Den var faktiskt riktigt god, fast man blev lite less efter ett tag då blev den för söt. Så man behöver inte ta så mycket, men lakritsen var också god. Den skulle säkert sitta bra en varmsolig dag nu till sommaren kan jag tänka mig. Looking forward to it!

Alla fall så vann jag byxorna så det blir 100 kronor för ett par cheapisar istället för 400, fast då plus frakten som är på 55 kronor. Men herregud det är värt det, nu hoppas jag bara på att jag kan ha dom... haha

Snart börjar Bröllopsfixaren...
Vad tycker ni Jennier Lopez passar som bäst Artist eller Skådespelare?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0