Fan, fan och åter fan

Ursäkta för att jag svär. Men helt seriöst jag som var så lycklig på att jag skulle få hem min ipod idag, så blir det inte så. Utan jag får den nästa vecka på fredag, tillochmed i slutet på veckan fan va drygt. Men men, vad kan man göra åt det INGET!
Nu vill jag hem jag vill inte ha svenska, jag vill hem och gråta eller något sådant. Jag måste fan på stan för att lämna tillbaka kabeln som jag köpte till kameran.
En positiv sak är att pappa fixade så man kunde lägga in bilder till datorn så n u när jag kommer hem ska jag ta kort på mitt rum och visa vad fint det blev. Tycker jag iaf!

Nu äre dags för att spela lite spel eller något sådant tråkigt. Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0