Färgning likamed lyckad

image523Färgningen blev mycket bra, det som förstör dock är finnen mellan mina ögon. Men annars är det superfint. Skulle inte tacka nej till lite fler lockar men men det kan jag lätt fixa tror jag. Trevligt med flera förändringar idag kan jag säga. Ett skrivbord till mitt rum och jag har ny hårfärg och nya kläder till garderoben. Snart är det dags för utrensning igen (det är så drygt).

Ny vecka nya tag annars. Hoppas att jag får min skiva som jag har skickat efter imorgon så blir det revligt att göra läxa imorgon. Eller roligt och roligt... Plus att jag hoppas att det går bra på Ung Scen, och jag hoppas att läraren i text kommunikation (eller vad den heter) inte kommer tjata på mig att jag inte har gjort klart artikeln. Fast det är väl bara att bita i  det sura äpplet och gå vidare med att börja skriva på kvällen.
Nu ska jag inte tråka ut er nå mer nu ska jag snart gå och lägga mig även fast jag inte är trött och att det inte känns som en söndag. Ha en god natts sömn people!


ChaterineZeta-Jones är en väldigt vacker brunett
(eller svarthårig).

Kommentarer
Postat av: angelica

Du blev jättefin i håret. Du passar verkligen i den färger =)

2008-01-28 @ 11:22:46
Postat av: Jessica

Färgen blev hur bra som helst!

2008-01-28 @ 15:29:11
URL: http://jessicaw.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0