Första gången på Rex

Ja idag har det inte hänt något mycket alls, ringde vårdcentralen men fick inte komma idag för det var helg och inga läkare jobbade typ. Så jag ska ringa igen på måndag och fixa en tid. Sedan efter det så gick jag och la mig igen och vanade halv 12 av att Sven ringde sen blev det snabbt ut med chili som har fått vänta inomhus i 4-5 timmar och inte har fått gått ut. Efter det hände det inte så mkt, vid kl 3 så kom Sven en snabbis och lämnade av Singstar Pop Hits och Singstar R&B, han hade bytt guitar hero till två singstar istället. Så då provade jag dem och de var jättetrevliga låtar men min röst var inte på topp jag skyller på hostan och snuvan.

Iaf, nyss var jag på Rex med Svens familj och åt middag förrätt, varmrätt och efterrätt, allt var supergott. Speciellt förrätten och varmrätten.
förrätt : Sikromstoast
varmrätt: Halstrad Lax med underbar god potatismos.
efterrätt: Choklad Brownie med passionfrukt och någon konstig couscouskräm.
Måste bara meddela att det var väldigt många stekare på Rex, men det var väl inte så konstigt.

Men det var super och nu bär det av till Rebeca för att se film och chilla. Imorgon kallar jobbet! 9.00-17.15 ! Inte taggad.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Självklart, alla får köpa! ;) Haha. Maila mig på [email protected] om du e intresserad :)

2008-01-05 @ 18:32:14
URL: http://sannakumlin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0