Hamnis ikväll

Nu sitter man på skolan igen. Det är ändå en slapp dag idag känns det som. Har 3 lektioner varav ett är projekt så där får man sluta när man vill bara man har gjort klart det man ska. Innan det så är det textkommunikation och Litteraturvetenskap. Så det är bara slapp dag, måste dock kanske på stan efter skolan för att hitta mig en svart kjol som inte finns någonstans.

Ikväll blir det hamnmagasinet (hamnis) för att se lite band som jag faktiskt aldrig har hört talas om så det ska bli trevligt. Det är svens brors tjej Hanna som har anordnat det. Det är hennes och några tills projektarbete tror jag det var. Nu ska jag nog gå och köpa en macka, är jätehungrig! Puss,

Kommentarer
Postat av: Jessica

Kyckling-currymackorna är bäääst :D

2008-01-30 @ 14:45:40
URL: http://jessicaw.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0