I Huvudet på Gynning

Yes idag blev det tv-tittande, först Ugly Betty sedan såg jag premiären på "I Huvudet på Gynning". Som jag faktiskt tyckte var helt okej, roligt var det. Plus att hon passar så himla bra i brunt hår. Visst hon var fin i blont också men hon blev en nästan helt ny människa med brunt hår, lite mer vuxen ser hon ut att vara. Som alla säger när de byter hårfärg till brunt. Men det kan typ vara så, även fast jag alltid har velat vara blond ett tag, men jag har inte vågat.

Av er som såg programmet vad tyckte ni om det? Vad tycker ni hon passar i för hårfärg?


Kommentarer
Postat av: Rebecca

MM hon blev riktigt snygg!

2008-01-15 @ 23:06:21
Postat av: Caroline

Definitivt det mörkare håret!

2008-01-16 @ 07:54:45
URL: http://CarolineAnnaMaria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0