Ibland så längtar man tillbaka...

Ja nyss tänkte jag tillbaka för jag kollade på bilderna som var på min kamera, och dem var från när jag var utomlands på Kreta. Mycket trevligt var det förutom att jag saknade en viss person just de där 2 veckorna. Och jag hade oturen att få det där som tjejor/kvinnor får en gång i månaden just den veckan, men det gick väl bra fast det var lite jobbigt.
Så nu ska jag lägga in bilder från utlandet där min familj var.



Bild 1: Jag sitter ute på balkongen
Bild 2: Min lillasyster som säkert ville gå ut till poolen
Bild 3: Ute vid stranden och solar (skööönt)
Bild 4: Tidsfördriv, jag och lillsyrran spelar tennis vid våran "hall".
Bild 5: Lite shots efter maten haha.
Bild 6: Den godaste maten som serverades på hotellet detta var pasta med vitlökssmak och skinka. (måste meddela att jag åt spagetti carbonara 10 av 14 dagar)
Bild 7: Jag och lina och mamma for in till Chania och kollade runt lite innan vi skulle åka hem.
Bild 8: Pappa är mätt och belåten gissar jag på.
Bild 9: Mamma väntar på mat.

plus min outfit som jag hade på mig igår
- vit body som är Rebecas
- grå kjol från H&M
- gul halsduk från H&M
- strumpbyxor från H&M
Som ni märker så är de flesta från H&M

Kommentarer
Postat av: Rebeca

snygg body ;D

2008-01-11 @ 00:43:24
URL: http://Rebeza.blogg.se
Postat av: Frida

Snyggt kort av farsan =/
carbonaran såg bäst ut =)
stans bästa carbonara finns på Lotta´s..
så du vet --

2008-01-11 @ 02:21:37
URL: http://glammigafrida.blogg.se/fridas/
Postat av: Pappa

Postat av farsan alltså,,

2008-01-11 @ 02:23:13
URL: http://glammigafrida.blogg.se/fridas/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0