Imorgon blir den min!

Åh så härligt! Äntligen ska jag få mig en ipod igen, min blev ju som sagt stulen från stadsbiblioteket av någon vet inte av vem men men. Så nu har jag varit utan musik i några månader har varit tungt kan jag meddela när man har suttit på lektioner vid datorn. Men äntligen ska det bli ändring på det, så om jag kommer vara lite osocial på skolan så vet ni varför brudar! För att jag har fått en Ipod Classic Svart 80 gb, så så är det.

Har också köpt en kabel idag men då när man kommer hem säger pappa att han har hittat sladden så nu måste jag lämna tillbaka den! Och jag som hade varit så duktig men men, får man ju 129;- tillbaka det är ju positivt. Sedan ska jag få 400 spänn av mamma för att min hostmedicin kostade så mycket. PLus att jag hämtade ut p-pillren idag, så nu ska jag ta första tabletten klockan 18.00 ikväll, alltid likatrevligt. Nu ska jag städa mitt rum, så sen kanske det blir en bild på mitt städade rum vem vet! hehe eller vi får se det funkar ju som inte att lägga in bilder på datorn... Alltid något som krånglar.
image469

Kommentarer
Postat av: Kim

Svar:

Du får väl sexa med någon som du vet skulle vara genomärlig i sitt betygsättande!

2008-01-09 @ 15:47:23
URL: http://hip2besquare.eu
Postat av: Ivarsson

Wosh, fick du den av dina föräldrar måhända?

2008-01-09 @ 16:55:28
URL: http://norrlander.blogg.se
Postat av: Jessica

Jobbigt att när du väl köpt en sladd så hittar ni igen den.

2008-01-09 @ 20:59:25
URL: http://jessicaw.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0