Ingen läxa...

Jag har ändå ett slappt schema i början av veckan faktiskt. Jag börjar 8.20 måndag och tisdag men det gör inget för jag slutar ändå 13.40 båda dagarna och det är jävligt tidigt för mig faktiskt.
Fredagen är dock den drygaste av dem alla, på fredagar vill man sluta tidigt visst vill man? Det gör verkligen inte jag, jag slutar kl 15.00. Är hemma typ vid 4. Drygt som fan. Skulle typ vilja sluta vid 12, men det går inte så.

Jag tror att jag ska vila i en timme är såå trött. Fast som sagt så är det inte bra för mig för jag brukar sova för länge. haha. Aja, det blir iaf något jag ska hitta på, har ingen läxa tills imorgon och det är skönt.. :)
Ha en bra dag!

Plus att
jag är sugen på chips men inget sådant på vardagar nu.
Men om ni fick välja vad äter ni helst då OLW eller Estrella?



Kommentarer
Postat av: Maya

ja visst är den verkligen, riktig kanonfilm, och hon var somsagt superbra :)

2008-01-22 @ 16:13:46
URL: http://Mayagunnarsson.blogg.se
Postat av: Rebeca

estrella in my

2008-01-22 @ 18:48:45
URL: http://Rebeza.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0