Jag och Sven ska fika!

Nu sitter jag här hemma hos Sven och vi ska snart ta en fikastund. Innan det så ska jag skriva ett kort inlägg.
Idag har jag faktiskt skrivit på samhällssaken men inte så långt plus att det blev för hand för Sven satt vid datorn, men jag skrev iaf. Så då blir det till att renskriva det imorgon kommer säkert få behöva skriva dit lite mer, men men. Känns lite surt att det ska vara 30 min lång redovisning muntligt.

Goda tankar nu, fick min TTA (The Tough Alliance) skiva idag. Lyssnade lite på den, och jag måste bara säga att de är väldigt snabba på att skicka hem till folk på cdon.com. Jag rekommenderar verkligen!
Ne, nu blir det fika. Är verkligen sugen på ett glas O'boy! Bjuder även på en bild på Swempa, var på morgonen så han ser väl lite sliten ut (plus dagen innan var det utekväll). 

Kommentarer
Postat av: Rebeca

hud! :O

2008-01-11 @ 00:41:05
URL: http://Rebeza.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0