Jag ska lära mig

image483
Ja jag håller på att löra mig Adobe Photoshop Elements och det gick väl bra men sen blev det en paus direkt för att se på One Tree Hill säsong 5 avsnitt 1. Galet bra avsnitt. Nu väntar jag på att det andra ska ladda klart så jag kan se det också. Efter det är klart så blir det till att ladda hem det senaste avsnittet av Desperate Houswives...

Ikväll blir det till att se hyrfilm med Sven, och äta godis och bara mysa. Så det ska bli bra. Blir en slapp kväll för att skolan precis har börjat då behöver man ta det lugnt. Iaf så nu ska jag nog fortsätta klura med det där programmet så jag lär mig det nån gång. Sen blir det tacos till middag, min mage håller på att kurra ihjäl sig. Ha en bra kväll Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0