Kul när saker krockas med varandra...



image505

Nyss tog jag reda på vilken dag Amplified skulle va på och sådant. Det är på nästa fredag! och nästa fredag är det min mammas födelsedag plus att jag, anna och Rebecca ska ha disco då (inför projektarbetet) och det slutar 21.30. Industri Royal ska spela där och jag har inte sett dem på ett halvår om inte mer.. De börjar spela kl 22.30 så om vi skyndar oss att städa så hoppas jag att jag kommer hinna. Vill se dem för det var länge sen jag såg dem live. Skulle vara trevligt igen. Så vi får se hur det blir med det, är väldigt kluven... Discot går ju först tyvärr och sen Industri för mamma firar jag på dagen... Aja, vi får se hur detta löser sig!

Hittat en kjol på tradera som jag vill ha, men jag brukar ju som inte få de som jag budar på.. Det suger ganska mycket, men jag hoppas att jag får köpa denna vackra kjol.

Nu ska jag till Sven och bada bastu och se på film :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0