Kusin sy min balklänning?

Ja, min faster och hennes man var här för ett tag sen för att gratta pappa. Då sa hon "men frida du tar ju studenten iår", jo jag gör ju som det sa jag. Hon sa att min kusin har startat eget märke, (jävligt duktig på att sy är hon) så hon sa att jag kanske skulle fråga henne om hon skulle kunna sy min balklänning eller studentklänning. Det skulle ju ändå vara superbra då får jag den ju precis som jag vill ha den! Jag ska verkligen fundera vidare på detta. Oj så trevligt! =)

Jag har inte pluggat något alls jag kollar bloggar och funderar på att flytta mig någon annanstans men jag vet inte vad jag ska heta jag är ju så sämst på att komma på namn. Så det får nog lbi om ett tag, det kommer som ta ett tag för mig att tänka ut ett namn. Nu ska jag iaf plugga! Puss,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0