Letar, letar och jag finner

Idag vaknade jag 12 med frukost på sängen av min älskling! Mycket mysigt blev det, sedan upp och hoppa för att bege sig hem till mig. Sedan blev det tydligen Maxi för att kolla på H&M, Kicks och Elgiganten. (lina var inte glad för hon ville att vi skulle vara hemma med henne och chili). Så först blev det elgiganten och där finner man ingen kabel till kameran men de sa att det kanske skulle finnas på Kjell och Company, men jag fann en Ipod Classic 80gb Svart. Så jag tror att jag och pappa ska iväg och fixa lite grejer imorgon! För det skulle vara nice med en ipod första dagen på skolan (onsdag). Kicks efter elgiganten för att leta efter min Christina Aguilera parfym som jag väntar på, men den fanns inte där så jag får nog leta på stan.
H&M blev det som alltid köpt lite saker. Men bara basgrejer som till exempel strumpbyxor 4 st, 2 baslinnen grå och vit, en kofta till sven grå, och en grå mössa.. Mycket fina grejer. Jag är en köpgalning, men nu ska jag spara mina pengar kanske kommer någon resa i framtiden!

Nu blir det dajmtårta och bara ta det lugnt med älsklingen tills han ska sticka hem för han börjar skolan imorgon.
Godnatt och ha en bra tisdag!
image465

Kommentarer
Postat av: Rebecca

rebeza har ju redan christina aguilera parfymen...

2008-01-07 @ 23:26:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0