Löning = stan

For på Amplified igår efter discot vi blev klara med städningen kl 22.10. Så blev nöjd med att det gick snabbt så att jag slapp sticka från tjejerna så de fick städa själv. Då kom Sven och hämtade mig och skjutsade mig till stan så  jag kunde gå in och bereda mig för en show. De var superbra, Industri Royal. De nya låtarna var mycket bra. Kunde ju ha kört lite fler låtar men men det får väl bli nästa gång. Efter det var jag taggad så då blev det x3m men när jag väl kom dit blev jag jätteotaggad. Det är inte värt att vara på uteställen när man är nykter. Men det blev roligt iaf. Vi stack vid halv 2 för att skjutsa alla olika personer hem. Åkte förbi statoil för att köpa en korv innan vi stack till Sven. Vi somnade väl vid 4.

Och idag blev det stan med mamma och syrran. Det jag fick med mig hem var
  • En skjortklänning blå vit.
  • En mascara
  • Hårfärgning
  • En drinkbok
  • Bok till
  • Vit tröja
Kommer nog inte komma någon bild på ett tag för jag har ingen mobil och ingen kamerasladd nu igen. Vi ska verkligen inte ha sladdar i vårat hem. haha Hoppas ni får en fortsatt trevlig Lördag. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0