Mobiltråk

Gå in på Inkorgen och tryck uppåt två gånger. Vad står det i det sms:et?
Jaha. Trevligt. Joel tyvär att du är ett lysande fan:)

tryck därefter uppåt 13 gånger. vem har skickat det sms:et?
Nice:) hm den slutar ca 10 i 7... och det var från Sven

vad står det i sms:et under?
Ah det gör jag :) käkade ni pizza?

vilka sms gör dig gladast?
de flesta, de som är från Sven

hur många sms har du i inkorgen?
134

vad står det i ditt 54:e sms?
Nu?

vem var det som skrev det?
Sven

tryck neråt 5 gånger. vad står det?
Najs :) du har också fåt en;) jag ringer på ett tag :)! Puss

vad står det i det 15:e mottagna sms:et?
Ah :) det låter skit bra:)

och i det 3:e?
Annars kan vi ju hämta mat Och äta med er?

läs det sms som gör dig glad varje gång du läser?
:d ! 12 e augusti 2007, officiellt :) självklart :) och Hej älskling. Jag vet att du inte kan svara men jag bill bara säga hej! Hoppas du har det bra, ringer senare.. pusspuss :)


ett sms du ALDRIG kommer ta bort?
Det som är ovanför!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0