Modevisning

Jepp snart bär det av med Sigrid till Dragonskolan, för att se på deras modevisning. Det är trorna som har designat och då är det olika personer från Umeå som ska visa upp dem. Alltid lika roligt. Så jag hoppas det blir bra, sedan efter det så ska jag till Delta för att bada bubbel med Sven (kanske träna lite), det kommer bli härligt har inte invigt den än. Så det har varit efterlängtat sen blir det hem för att antingen se ett one tree hill avsnitt eller ett LA inc avsnitt plus plugga manus tror jag. Jag tror att det är en av mina scener som vi ska gå igenom imorgon och då måste jag kunna replikerna någorlunda, annars blir det fusklappar.

Juste det får inte glömma att jag va och köpte lite tröjor från Aids kollektionen på H&M idag. Jag fick betala 15,50 spänn värt värt. Plus att man fick ett paket kondomer och ett litet häfte med information. Haha så givmilt av H&M. Det var trevligt iaf.  Annars så ska ni ha en bra kväll gorgeous people!

Dessa tröjor blev det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0