Nice Day

Ja dagen har väl inte varit så speciell. Skola, stan, hem och sedan stan igen och nu sitter jag här hemma och väntar på att Sven ska komma. Det var mycket trevligt på Hamnis, och Hanna och de andra tjejerna som hade fixat det som var ikväll hade lyckats väldigt bra. De hade fixat bra band och det var allmänt trevligt. Trevligt slut på kvällen kan man väl säga då.
image528
Det blev den korta uppdateringen på dagen, så nu får det bli nudlar är lite hungrig. Jag vet att jag inte får äta vid denna tid har jag sagt till mig själv. Men om man är hungrig så ska man inte sitta med hungrig mage då mår man bara ännu sämre. Det tycker faktiskt jag.
Godnatt på er!

Kommentarer
Postat av: Ivarsson

Y'ello bruden, nu får du allt pillra dig in på min blogg och kolla senaste inlägget. Finns massvis med toksnygga bilder på dig och alla brudarna där. Kommentera och njuuut ;]

2008-01-31 @ 16:38:49
URL: http://norrlander.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0