Nu är det dags...

Nu gäller det. Jag ska börja jobba med på H&M så jag tjänar mer pengar så jag kan köpa mig en dator en bärbar dator. För jag hittade den snyggaste på Microshop, när jag följde med Sven dit idag. Plus att jag ska köpa mig en mobil men det kan jag göra snart men jag måste nog vänta ett tag bara för att. Jag vet ändå inte vilken jag ska köpa än men det står mellan en hittills, men jag vet inte om det finns några alternativ. Får väl kolla upp lite.. Jag ska visa datorn också som jag ska köpa men jag hittar den inte på Microshops hemsida. Så jag och Sven ska kolla senare eller i helgen eller något.

Ha en fortsatt trevlig kväll.


Kommentarer
Postat av: Ivarsson

Jag vill också ha en bärbar dator, vill dock inte jobba mer på sibylla. Du vet inte om ni behöver folk på H&M? ;)

2008-01-24 @ 20:30:13
URL: http://norrlander.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0