Nu behöver jag kameran!

Jag behöver en kabel till min kamera! Ja för nu för vill jag kunna ta kort på mina nya kläder, jag köper hela tiden. Men först börjar vi med att Karin (svens storasyster) kom hem igår från New York, först hade jag tänkt att hon skulle öpt en iphone men det blev ändrade planer. Vi hörde inte av oss så då blev det inget alls. Vilken överasskning då, då sa hon igår "jag har en julklapp till dig" och gissa vad det var. Ni vet inte! Det var en Marc Jacobs nyckelring och en I love NY tröja! Gu se nice =) Tack så jättemycket Karin!

Detta firade jag med att jag köpte lite saker idag på H&M.
- en grå kjol 198;-
- en svart tröja 98;-
- en svart fin väska 198;-
- ett par byxor (rea) 98;-
- en blå tröja (rea) 98;-
Allt detta för 443;- istället för cirka 700 spänn det är vad jag kallar NICE!

Nu ska jag äta ha en bra dag ni filurer där ute!

Kommentarer
Postat av: Karin

Kul att du blev glad :D

iPhonen funkar inte än, de har inte lyckats "hacka" den senaste versionen och det var bara den som fanns ute i handeln.. :(

2008-01-10 @ 16:41:04
URL: http://www.malici.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0