Ny Favorit

Jepp, jag har hittat mig en ny favorit inom mode. Hon designar kläderna själv och de är jättesnygga. Har beställt hennes kjol och nu hopps jag på att jag får köpa hennes tröja också. Hon är verkligen duktig. Hoppas det kommer gå bra för henne i framtiden, man kan som bara hålla tummarna. Hon heter Sanna Kumlin och här är hennes blogg.

Idag annars så är det ju söndag och då gäller det för mig att ta mig till stan för att träffa Angelica och sen ska vi handla mat till ikväll. Innan kommer vi nog plugga men det kommer bli slappt. Det blir inge solande idag orkade inte. Det får bli till veckan. Vill också bara meddela er att JAG VILL HA LÖNEN!

Här kommer bilder på hennes kjol och hennes tröja...


Så snyyggt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0