Nytt år 2008

Ja här är jag igen. Den 3 Januari 2008, galet. Ett år har nu gått vidare och det går bara snabbare för varje år som går. I söndags så beställde mamma kläder till mig och jag ska betala själv över 1000 spänn från H&M, men gud så trevligt med nya kläder. Speciellt när man får hämta dem och öppna paketet. Som julafton igen liksom! Plus köpte jag en tröja till Sven också. Jag beställde
- en grå parkas (alltid velat ha)
- en väska
- ett par shorts
- en klänning
- och någon sak till men minns inte vad haha
- plus tröjan till sven


Nyårsafton var iaf trevlig, trevligare än förra året och det är ett stort plus. Somnade kl halv 4 bredvid sven. Vi sov till klockan halv 5 och låg i sängen hela dagen förutom när vi åt middag och när vi var tvugna att fara och jobba. Slapp dag!

Ne nu ska vi städa klart här hemma hos Svens mamma för det är sista dagen vi är här nu. Sen är det tillbaka till det verkliga livet. Hare bra, Puss

Kommentarer
Postat av: Rebeca

jag har också beställt jackan..

2008-01-05 @ 14:01:25
URL: http://Rebeza.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0