Ont i huvudet

image519Alltså det jag hatar med att vara förkyld är hostan (som snart är borta) plus att ha ont i huvudet. Just nu har man ont i huvudet och då tog jag mig en snabb dusch. Alltid härligt med dusch...

Skitsamma i sådana där tråkiga saker nu vill jag kolla kläder och nya inspirationskällor. Men jag har som bara 280 kronor typ. Fast nu ska vi inte deppa för det för man får ju lön på fredag! Det sa bli trevligt hoppas det bara är en del, jag tycker faktiskt att jag jobbade mycket i December men jag ska inte få upp förhoppningarna.
Iaf, ska snart plugga för imorgon har jag min halva av redovisningen, efter det så ska jag läsa en tidning och sedan ska väl Sven komma någon gång vid 7. Så det blir en slapp men trevlig kväll. =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0