Redovisning imorgon istället...

Jepp idag skulle det bli redovisning på det här arbetet som man har jobbat flitigt med nu.. Men så blev det inte för den gruppen som fick börja hade redovisning hela lektionen... Så min grupp och en till ska ha redovisning imorgon, kommer säkert gå bra. Jag ska bara läsa igenom det jag ska säga och sådant sen är det väl bara en lugn kväll framför mig.

Just det ni ska få se en bild på skorna för snart gäller det, om jag ska köpa eller inte köpa. Om jag inte köper skulle jag gärna vilja ha tips vars det kan finnas liknande =)

image503
Så vad tycker ni?


Kommentarer
Postat av: Karin

Hmm, finns det inte liknande på Nilssons? Typ Vagabond? Kolla på Åhléns också, och EccoShop. Tänk om de inte är bra storlek, då har du lagt ut 300 kr + frakt på något du inte kan ha. :(

2008-01-17 @ 16:39:45
URL: http://www.malici.se
Postat av: Rebeca

köpte du dom?

2008-01-19 @ 13:16:09
URL: http://Rebeza.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0