Sega söndagar...

Nu sitter man här hos Angelica och pluggar häcken av mig, jag har nog inte gjort det på jag vet inte hur länge. För jag är inte så bra på att ta tag i mig själv och plugga, så detta gjorde bra för mig tror jag. Jag har skrivit klart det jag ska skriva om inom Mexiko nu har jag bara kvar två saker inom Kanada sen är jag klar där med. Bara för det betyder inte det att vi är klara med hela arbetet inte alls. Det ska bli stödord, och vi ska fixa bilder och vi ska sammanställa dessa länder. Helvete det är mycket jobb kvar som ska göras på dessa tre dagar som är kvar. Kommer bli stressigt som in i helvete.

Annars så har det inte hänt så mycket idag, skulle ha budat och vunnit en snygg väska men den blev inte min fyfan för det, får väl leta efter någon ny. Klockan 9 kommer min mama och hämtar mig och när jag kommer hem ska jag nog inte göra så mycket. Blir väl till att kolla på olika bloggar och sådant som man gör på kvällarna.
Ha en fortsatt trevlig och seg söndagskväll..

Kommentarer
Postat av: becca

ja, bra att du pluggar iaf :)

2008-01-13 @ 19:53:13
URL: http://photonbywe.blogg.se
Postat av: angelica

Jaa vi har varit riktigt duktiga ikväll och det kommer att ordna sig ska du se. Vi ska hinna klart det här. Tack för sällskapet det gick mycket lättare och plugga då.

2008-01-13 @ 22:21:33
URL: http://www.thokigtangelica.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0