shopping är roligt

image527Idag blev det stan efter skolan, som var mycket trevligare än dagens lektioner. Jag köpte mig en stor svart väska som var väldigt enkel och bra och jag har önskat mig en stor väska också. Plus ett bar bruna stövlar på Skopunkten som var jättefina. Jag ska försöka ta kort på dem och ta och lägga in dem på bloggen men vi får se.

Annars så ska jag nu fortsätta skriva på artikeln och sedan ska jag se Carolina Gynnings program. Sedan vet jag inte vad som händer. Jag kan också meddela att jag har hittat den billigaste och snyggaste portföljen som finns på tradera. Jag hoppas bara ingen budar på den så att den blir dyrare. Auktionen går ut 3 februari. Då ska jag sitta bänkad framför datorn. Puss

Kommentarer
Postat av: Hp

Shopping är aldrig fel!!

2008-01-29 @ 21:00:58
URL: http://hanipaj.blogg.se
Postat av: Ivarsson

Skitunge, hur mycket pengar har du egentligen? jag är inte aaaaalls avundsjuk ;]

2008-01-30 @ 13:18:43
URL: http://norrlander.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0