Sista dagen med plugg för denna vecka iaf...



image500Slutade vid 12 men stannade till kl 2 för att jobba med samhällsarbetet som aldrig vill bli klart. Men nu är det äntligen sista dagen med plugg, och ikväll ska jag inte ta en powernap för det blir för länge jag sover. Så nu ska jag bara skriva om politik inom kanada och sedan en punktlista, sen är jag klar. Kommer säkert komma upp något som ska göras imorgon i sista minuten men men.

Förutom detta så var jag nyss på stan
och köpte en kjol till Rebeca för hon hade inte pengar just då och hon ville verkligen inte lämna den kvar. Så då kom jag till hjälp och åkte till stan och köpte den, så då köpte jag också en ny börs för min är sönder. Eller där man har mynten har det gått sönder så alla mynt faller ur, jättejobbigt. Pluggdags nu!



Kommentarer
Postat av: anna

mmm bara ordet fika är ju gott och mysigt på nät sätt =)
kram

2008-01-16 @ 17:46:16
URL: http://pyttis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0