Sista inlägget för idag

Ja detta är det sista för idag, har typ skrivit under 5 idag tror jag och det är rekord. Ville bara meddela er att imorgon är det skola för mig, jobbigt men så är det. Fast jag hoppas att det blir en lugn vecka så att man kan ta det lugnt. För jag har tänkt att städa mitt rum imorgon faktiskt. För jag och mamma ska beställa mitt nya skrivbord imorgon från ikea. Skitsnyggt är det. Så imorgon blir det skola, hoppas alla är glada och sånt. Jag har iaf valt ut mina kläder redan så det inte blir så stressigt imorgon som det alltid blir. Ska nog försöka göra det varje kväll så går det snabbare.

Plus att nu har älsklingen kommit och han hade med sig 3 paket nudlar till mig/oss! Jag blev jätteglad över det, för vi hade inte de bästa nudlarna hemma det är bara jag som kan köpa dem.
Aja, nu snart ska vi sova! Vi ska ligga i sängen klockan 12, vi får se hur det går Gonatt! :)

Kladdkakan blev superbra föresten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0