Sista lektionen

Nu vill jag gå hem! Men vi har typ en viktig lektion nu i Ung Scen men det kändes så jobbigt att vara ambitiös. För det måste man typ vara när man har lektion med Sigrid så är drama lärare. Oj så jobbigt. Sen en till jobbig sak och det är att det kommer bli jobbigt att gå hem. för det är slaskväder och jag kommer bli så blöt om fötterna och kall dessutom.

Det som är positivt som förhoppningsvis kommer hända denna lektion är att vi får reda på vilka roller vi får. Så då kommer det bli trevligt för då kan man äntligen få börja träna på replikerna. Nu ska jag börja ställa in mig på en 2 timmar lång lektion. Sen slutar jag, och just det pappa fyller år imorgon! Måste köpa någon present måste typ på stan idag. (jag vet att du läser pappa).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0