Städat från hörn till hörn

Började städa klockan 16.00 till klockan 21.00, det behövdes verkligen städas som jag sa. Det var galet, jag städade min bokhylla ovanför sängen tog bort dammet från plankorna. Det gjorde jag också på fönsterbrädan, alltså det var så äckligt men så värt det. Plus att jag bäddade (mamma bäddade rättare sagt men hon hade lovat) sängen ååh så härligt att lägga sig där inatt. Jag kommer nog somna gott inatt tror jag.
Måste bara ta bort lite grejer från mitt rum och gå igenom lite grejer. Men det fixar jag lätt som en plätt, måste bara ta tag i det nån gång.

Nu blir det film eller ta med datorn in till mitt rum och läsa bloggar och sen sova, tror jag. Ha det bra, Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0