The story

Ja, jag såg ju filmen för några timmar sedan nu. Den var ganska bra. Handlade om kocken Kate (Catherine Zeta-Jones) och hennes syster dör i en bilolycka men hennes 9-10åriga barn överlever. Så Kate blir personen som får ta hand om henne, hon är den enda släktingen som är vid liv typ. Chefen på restaurangen som Kate jobbar på vill ersätta henne eller något sådant så hon anställer en manlig kock vid namn Nick vet ej hans riktiga namn. Sedan händer det saker, så om ni vill få reda på det så får ni se filmen. För jag berättar inge mer.

Betyg: 3,5 av 5

image510


Kommentarer
Postat av: Ivarsson

Jag drog också hem den och såg den, faktiskt. Och jag tyckte om den, den var ju jättemysig :]

2008-01-22 @ 21:48:29
URL: http://norrlander.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0