Tog en liten sömnpaus

Jag har varit jättetrött i skolan idag och har velat somna överallt. Så jag sa att jag skulle sova en stund när jag kom hem så att jag är pigg och kan jobba med läxan sen. Men hur gick det egentligen? Ja jag somnade kl 20 över 3 kanske, också vaknade jag halv 6. Nu är jag typ ännu tröttare och jag vill verkligen inte plugga, plus att jag är jättehungrig. Men men det spelar ingen roll om jag är trött eller inte för jag måste verkligen plugga så see you later alligator...
image491




Kommentarer
Postat av: angelica

lycka till med pluggandet :)
var ett tag sen vi pratade, hoppas allt är bra med dig! kram

2008-01-15 @ 19:45:21
URL: http://tufflaan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0