Trasiga kedjor på Gina Tricot

image522Har nu sovit bort hela kvällen, visst det är tråkigt men såå härligt det var alltså. Så nu är det choklad och vatten som gäller tror jag.

Som sagt så var jag på stan idag och kollade runt i trevliga affärer. Gick in på Gina Tricot och kollade runt lite, de har ändå fått in ganska fina grejer. Hittade som sagt en tröja där för 129;-. Jag provade också en skinnkjol som var på rea kostade 49 kr Vilket pris liksom. Då är det fel på kedjan såklart och det finns bara en stl och den är för stor. Alltså jag tycker Gina Tricots kedjor aldrig funkar, eller iaf inte för mig. Jag ville ju ha en skinnkjol och den kjolen skulle ju vara ett kap liksom för 49 spänn! 

Om någon vet vars man kan hitta en billig och snygg skinnkjol säg gärna till !

Kommentarer
Postat av: Hannah

Kolla i Second Hand- butiker! Fast då måste man ha tålamod. Tror att Monki hade en skinnkjol för inte så längesen. Men den var lite dyrare. Tyvärr.

2008-01-27 @ 09:12:14
URL: http://hannahs.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0