Vad ska man skriva om...

Ja om jag det visste så skulle jag inte behöva skriva detta tråkiga inlägg. Men så är det just nu, idag har jag inte gjort något alls. Varit tvungen att passa Chili men det är ju lugnt bara att man måste upp och klä på sig mycket kläder för att sen gå ut i minusväder. Tur att Chili tycker om det iaf.
Sedan har jag bara sovit och spelat lite Buzz med lillsyrran och nu tror jag att jag vill spela Guitar Hero det kryper i fingrarna på mig. haha, det är faktiskt roligt så ni som inte har provat det borde göra det!

Det var det från mig just nu, klart slut!

Kommentarer
Postat av: Emilia

GH är skitkul! Buzz är också kul, men svårt :P

2008-01-04 @ 21:18:30
URL: http://fuckthemainstream.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0