Vincent är faktiskt bra!

Ja hör och häpna, men han är väldigt bra på att sjunga plus på att skriva texter. Hans skiva "LuckyThirteen" är väldigt bra. Gav den till Sven i julklappspresent för han önskade den, trodde inte att den var bra. Men han ville ha den så då blev det att han fick den. Då lyssnade vi på den i bilen under jullovet och jag blev faktiskt lite förtjust i han. Har väl några favorit låtar, men ja jag vet inte. Han har som ett litet speciellt sound. Plus att man inte skulle kunna gissa på att han var Roger Pontares son, eller att han hade skrivit Dannys (feat Therese) - If Only You låt. Galet du.

Ett tips till er från mig fixa hem Vincent, så får ni det trevligt. Plus är det alltid trevligt med lite ny musik i spellistan.
Nu är det plugg som gäller. 

Kommentarer
Postat av: Emma

Tack för tipset, ska kolla om jag hittar han!

2008-01-28 @ 18:10:31
URL: http://leksingen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0